Kuckelimuckmedicin 💊

Tog bilen till Ica för att fixa lite medikamenter att kurera mig med. Plockade ner nĂ„Ă„gra vĂ€l utvalda bitar i gigantuspĂ„sen och gick till kassan . 21 kr blev det, vilket ju var mycket överkomligt. Inser att plĂ„nboken /mobilen /korthĂ„llaren/fodralet  ligger kvar hemma pĂ„ soffbordet, Ă„ delar med sig av mitt internet till en surfande tonĂ„ring. KĂ€nner i byxfickan, dĂ€r ligger  18 kr Ă„ skramlar.
- Eh, jag har  18 spĂ€nn.. 
- Okej ska jag plocka bort  nĂ„gra med papper pĂ„ undrar den söta kassörskan ? 
- Mhmm, jaa gör det dÄ, sÄ slipper jag Äka hem och hÀmta kortet.. (Äh, typiskt , dÀr ryker mina supereffektiva snordÀmpande Dumlekolor)

4 kolor mindre  Ă„ 18 spĂ€nn  fattigare beger jag mig hemĂ„t igen. 

Nu   blir det en mugg te, Idol pĂ„ tv Ă„ försöka knapra i mig min medicin 😉 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0