Spänd.. å de !

Imorrn blir äntligen operationen av. Den som jag längtat efter såå länge ! Överflödshuden på magen ska bort.
Jag har opererat mig många gånger. Lite fler än genomsnittet tror jag. 5 kejsarsnitt, 2 ggr polyperna och så min Gastric bypass för snart två år sedan.
Ändå, eller kanske därför, är jag lite nervös för narkosen. För operationen. För hur jag kommer må efteråt. "Klämmorna" de häftar ihop huden med (nästan det värsta)..
Men känner mig ändå trygg! Litar på operationsteamet !! What can go wrong liksom ?
Den unga tjejen nere på labb var duktig! Hon höll nålen stilla medan hon bytte raskt mellan alla rören, som mitt finfina mörkröda blod flödade ner i. Hon tyckte jag var givmild och duktig. Hade väntat mig en klubba, eller i alla fall ett bamsemärke... Fick nöja mig med en bomullstuss och lite tejp.
Nu sitter jag fint och väntar, i dagrummet på kirurgavdelning. Tänker på allt och ingenting.
Ha det fint alla fina 💚



Eva




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0