Hihihi !

 
 
 
 
 
Så gutt det var att sluta kl 12.50 idag !!
Sitter här i soffan med en stor mugg kaffe & några pepparkakor å bara njuter av ledigheten :)
Har redan handlat, förberett middagen och promenerat med jycken.
Jag har skrivit det förr och jag skriver det nu igen - jag SKA börja blogga oftare, jag lovar !
Ser på statistiken att många är inne här på bloggen varje dag, trots att jag uppdaterar den alldeles för sällan. 

Johanna och Ida är här nästan jämt och det är ju alldeles förträffligt angenämt att få ha dem nära !! Ibland känns det dock lite väl trångt här i min lilla tvåa. Borde skaffa större lya.. men jag trivs här ! Sköööönt med egen ingång, inga grannar vägg i vägg och nära till allt. Och lugnt.
Jag har sökt på nätet efter en fyra. Men det är hopplöst svårt att få tag på någon. Vi behöver en fyra. Ida vill ha eget rum, såklart. Sara & Elias kan dela på ett rum.
 
SÅÅ : Om du/ni vet om någon stor/större lägenhet/hus i norra delarna av Mönsterås (barnen går ju på Mölstadskolan), så hojta till !!!!!!!!!!!!!!
 
Kjam kjam
Eva
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0