MVM = MammaVeckaMåndag ❤

Å så blev det mammaveckamåndag  igen !! Fullt ös i lägenheten och - Mamma , titta här. -Mamma ,  var är den? -Mamma ,jag går ut. -Mamma, när kommer Ida hem? -Mamma, när börjar julkalendern ? -Mamma, har du köpt chokladkalendrar? -Mamma , nästa vecka är det julfest ! -Mamma , imorgon ska vi lämna in kakbeställningarna, har du sålt många ? -Mamma , vet du vad vi gjorde förra veckan ? -Mamma, kan du dela ditt internet? -Mamma , vilken kanal ska det va på teven när man ska spela Playstation ? -Mamma mamma ,mamma MAAAAAAMMAAAAAAAA !!!!


Förra veckan de var här så var vi i Växjö och badade ! Det är så himla kul där 😄

Igår bakade jag lusse bullar a la Roy Fares. De blev faktiskt riktigt goda 😘


Häromdagen tog jag lite bilder med mobilen : 

 

Det här är på väg ut mot Lövö 🌄 





Jag klippte håret lite häromdan oxå 💇 , själv alltså ! 
Nu väntar jag bara på att det ska växa liite till , så jag kan permanenta det 🐩
De nya glasögonen känns superbra 👓
Ida tycker de är jättestora och att jag ser ut som en uggla i dom. Phöö!! I Love them  💕


Nähä, nu ska här borstas på små barngaddar och läsas barnbok 👫📚 med de små huliganerna som är här och livar upp stämningen  💙💜

Kjam Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0