Trött å de va..

Jag är fortfarande sliten efter lördagen. Då måste det ha varit kul, eller hur ?! Igår var jag på körövningen, å kunde då bara sjunga med när det var riktigt lågt, då jag var lite hes. Idag är det bättre. Tack och lov för det, för min bästa (och enda) syster frågade mig igårkväll om jag ville köra till henne, då hon ska spela in två låtar so,m, hon skrivit själv !! Hon pluggar nåt med inspelningsstudio i O-hamn.
Så. Imorrn ska jag till henne i Färjestaden för att öva, å på fredag kväll ska vi in i studion å spela in :) Ååå så himla kul, det har jag alltid velat prova !! Undra om jag ska ta med mig Ida oxå.... funderar på det.
Idag har jag delad tur på jobbet. Så nu är jag hemma några timmar å tar igen mig lite. Själv hemma = det bästa som finns !

Det är så himla mycket funderingar som snurrar i mitt huvud. Jag blir galen snart. Önskar ibland att jag hade ett trollspö och kunde ändra på vissa saker, bara så där... Vips. Simsalabim. Men men...
"Det blir nog bättre". Hur många har nån gång tänkt så ?
Har lovat mig själv en gång att aldrig mer tillåta mig att känna så. Dag ut å dag in.

Hoppas min lillebror ringer snart å meddelar att han blivit pappa !!
Det ska bli så uuunderbart att få hålla i/lukta på/pussa på en liten bäbis. Det var alldeles för länge sen jag gjorde det. Tror mina barn kommer gilla det oxå. En ny kusin, det var ett tag sen de fick det minsann. Å det är ju så himla kul att köpa små små pyttebäbiskläder i strl 50/56. Kom ut nu lille vän så vi får se dig å veta om du är en kille eller tjej ;)

Nehe, nu ska jag faktiskt gå å vila en stund på sängen innan jobbet kallar igen kl 16.30.
Jag har ju faktiskt fyllt 40, så nu är det väl mer regel än undantag att vila middag ?!



Ha de
Eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0