Städryck !

Sitter här och njuter av mitt välstädade hem :)

Efter jobbet idag så svängde jag runt Huldas å bjöd chefen på en Marabou-glass, de där nya ni vet ;) Mumma !

Nåväl. Kom sen hem till grabbarna som gjorde ingenting, as usual..
Sara är hos kompisen Ida och ska sova över där. Skönt, inget bråk mellan de små på hela kvällen.
Kanske blotta tanken på det, var det som fick mig att börja städa ?!
Drog igång med att damma, dammsuga, torka golv, röja upp i Idas rum ... å som grädde på moset så skurade jag verkligen inne i badrummet (utom duschkabinen som sambon sååå gärna ville ha in, för de är sååå himla lättstädade..... MORR) Den ser mer ut som en sämre kompost. Men, övriga badrummet är skinande blankt !!!!!!
Sambon drog till sin polare, så nu är prinsen å jag alldeles allena !

Vi firar det rena huset med vars en "Risi frutti pinacoco" .
De är ju för sjutton godare än glass !
Har ni inte provat dom så gör det snarast, de finns bara tillfälligt.

Snart ska vi åka ner till Algots å köpa slingor till mitt hår.
Jag vet, jag vet, jag gjorde nyss slingor, men då gjorde jag bara jättetunna, å inte så många. Jag har så himla mycket hårstrån (har frissan sagt) och håret blir bara mörkare å mörkare ju äldre jag blir..
Så det krävs 2 paket slingor för att det ska bli nåt resultat.

Toodiloo
Eva





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0