Solat, bakat, fikat, sjungit.. å nu...sjunger vi igen ;)

Idag har jag bara slappat ! Underbara lediga fredag :)
Solade några timmar på fm - skööönt !
Bakade en kladdkaka med lakrits, då jag hittade ett smarrigt recept på en illa rolig blogg jag satt å läste...
[email protected] för er som vill kolla in den ;)
 
 
Raw liquorice powder finns snart på Huldas, igen !
Kan meddela att den blev jättegod !
 
I em tog vi en fika på Huldas. Jag, Cissi, Caroline å så Hulda förstås ! Gutt och trevligt. Planerade in lite fester framöver, då vi fick mersmak efter förra helgen !!!
 
Ida och jag blev bjudna på pizza av min pappa idag oxå. Så himla gott, vet inte när jag åt pizza senast.. men herregud, jag orkar inte ens 1/6 av pizzan. Billig i drift å de då va.
 
Vid kl 18 blev vi upphämtade av kusin Bea å syssling Rachel. Vidare till Oscarsgymnasiet i O-hamn för studioinspelning av syrrans gospellåt. Det gick bra....tror jag ;)
Kul var det iaf, å kul att göra nåt ihop med Ida <3
 
(det var superdupermegavarmt i studion)
 
På hemvägen hämtade vi upp Idas kompis Lisa, å nu sitter vi här å sjunger Singstar å käkar mys.
Sambo och små barn är hos farmor. De ska upp tidigt imorrn å tävla friidrott i Skruv. Heja heja !!!!
 
HA ! Jag vann precis över Ida på låten "uptown girl" , med typ 40 poäng ;) HEHE !!
 
Trevlig kväll alla fina
Eva
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

...evapalsson.blogg.se ska de ju va då va

2013-05-17 @ 22:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0