Politik, shopping å hockey !

Idag har jag varit politiker igen i Barn och Utbildnings Nämnden.  Intressant som vanligt. Men jag fick skynda mig dit, då jag kom direkt från Kalmar. Vi var nämligen inne på en snabb seriös shoppingrunda i Modehuset innan, Cissi å jag.
 Cissi behövde skor å jag behövde nåt att ha på mig på lördag... ja, skor oxå, men det är det tråkigaste jag vet,
, så det blev bara kläder :) Köpte ett par snygga svarta byxor, en ljus limegrön blus (80-tals tema på lördag ju) och en jättesnygg tunn kortarmad vit blus. Nu återstår att se vilken det blir på lördag !!
Det är så himla kul att köpa kläder nu. Kan t.o.m ha med mig nån som kollar det jag provar i provrummet. Har inte hänt sen jag gick på gymnasiet tror jag..
Å VAD JAG ÄLSKAR ATT VARA 43 KILO LÄTTARE !!!!!!!!!!!

Nu gjorde precis Sverige 1-0 i hockeyn mot Norge :)
Heja Sverige friskt humör !!

Cissi köpte ett par fina svarta tygskor å en skitsnygg ljusgul tröja. Så himla kul att hon ska med ut på lördag !!!
Tack för idag Smulan och för smakråden <3

Imorrn jobbar jag 7-14. Sen är jag leeedig igen, ända fram till måndag kl 07.00.
Ja, förutom på lördag när jag jobbar på Huldas mellan 10-14, men det känns inte som jobb, det är bara så himla kul att bara få vara där å påta bland allt fint, å serva kunder med en massa gutt :)

Jajjemen ! Sverige gjorde mål igen ! 2-0 mot Norge ! HAHA! Där fick ni !

Barnen har lagt sig precis. Elias sover över hos syrran inatt... får väl se när de somnar ?! Mysigt att de vill det och skönt att de är lediga imorrn.
Jag hoppas att mina döttrar kommer hit. Vill rå om dem lite och sjunga lite singstar ;) Ladda upp inför lördag med 80-tals skivan !!

 


Ha en skön lillördag, å heja Sverige
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0