Onsdag, en jäktig sådan !

Mjukstartade med att jobba 7-13. Blev upphämtad av pappa utanför jobbet. Åkte i ilfart till Ålem och hann öva igenom 2 sånger innan begravningen började. Det var rätt mycket folk och jättefina blommor. Kantorn spelade och sjöng mycket vackert 2 sånger.
 
Sen gick vi över till församlingshemmet och där sjöng pappa och jag "jag har hört om en stad ovan molnen".
Tittade på klockan och insåg att jag skulle vara på Huldas, typ nyss.... Ursäktade mig där och sa att jag snart kom tillbaka.
(Jag hade lovat Hulda att hjälpa till där idag vid 15-tiden, å så klämde jag in att vi skulle sjunga i Ålem..)
Gasade iväg till Huldas och stressade upp mig som sjutton, då vi skulle få dit en busslast med kunder vid 15-15.30 tiden.. Jag trillade in vid 15.25.. å då hade de flesta handlat klart... men som TUR var, så hade Melina kommit ut och hjälpt till, så det var lugnt. Pust, stånk å svett...
Tebaks till Ålem, å där hade de knappt märkt att jag varit borta, tur !
Pappa och jag sjöng 2 sånger till och det gick jättebra idag ! Kände mig riktigt bekväm med sången och var inte ett dugg nervös :)
Happ. Vidare mot jobbet igen. Hömtade min bil. Åkte hem å bytte om å fixade lite mat att ta med, då barnen säkert skulle bli hungriga. Ner till församlingshemmet å hämta barnen på körövningen.
Hem å hämta upp mamma. Mot Oskarshamn, å Herrgårdsstafetten som Sara deltog i.
Kom fram kl 18.01. Sprang ner till starten... Å så får vi reda på att de ska starta kl 19.15. Mhmm... Jaja.
Hon fick springa den första å längsta sträckan (13 km) och det gjorde hon jättebra !! Jösses vilken uthållig unge hon är <3
Elias, mamma och jag stod i slutet på den första sträckan och hejade på henne :)
 
 
Bilder på en trött men nöjd Sara + med hela stafettlaget !
 
Imorrn ska jag göra så lite jag kan, innan vi ska ha en superkul helkväll på Oknö, ,med alla hemtjänstgrupper i kommunen. Yey ;)
 
Snart sommarlov hörrönini
Eva
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0