Memories !!

Regnig dag = tid för sånt man aldrig tänker på annars... såsom titta i gamla fotoalbum som står längst ner i hyllan å samlar damm. Det är som att resa tillbaka i tiden.
Underbara barn. Mina barn <3 Älsklingsungar !!
Kommer ihåg att mina föräldrar tyckte att jag tog för mycket bilder... men, jag är så himla glad idag att jag gjorde det !!!
Jag har tagit kort på några av korten, å de kommer här :
(för er som har mig på FB, ni redan har sett dom)
 
Julafton 1995. Min morfar <3, Åsa, Mamma, Elin, Jan & Per !
 
Elin & Johanna
 
Ida snuttetuttan
 
4 generationer år 1999
 
Johanna (underbar bild)
 
Elin sötfia <3
 
Wåfflade rockbruden Johanna
 
Vi är ju inte sådär hyperuppdaterade med ny teknik i vårt hem, men vi har jättekul med vårt gamla hederliga Playstation 2 :) Nu har Ida letat fram ett roligt dansspel, med dansmatta och High school musical 3 !
Ikväll ska vi sjunga Singstar igen, å i förmiddags körde de Råttatouille-spelet.
 
Om jag fick önska, så skulle jag vilja ha ett Supernintendo och Super Mario All Stars ! That´s my game :)
 
Vad gör ni idag, denna regniga söndag ?
 
Eva
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0