Kyrka, regn, söta barn, mammafika och städning !

Idag sjöng vi i högmässan för sista gången denna "terminen" med Vox nova. Det gick minsann bra.
Kommer sakna alla, då vi inte ses förrän efter sommaren. MEN, imorrn ses vi, då vi har körfest i Högsby.
Vi ska äta buffé på Mejeriet kl 18. Gutt :)
 
Å regnet har lixom öst ner i stort sett hela dan. Barnen hade avslutningsfest med kören i Fliseryd.
De skulle varit i hembygdsparken, men det fickk bli i f-hemmet istället. De hade kul iaf, sjöng fint å mumsade gott fika !
 
 
 
Sen for vi vidare för mer fika, då mamma ringde och bjöd ner oss.
Hon hade gjort jättegod tårta och lite annat gofika (som vanligt).
 
 
Ååå vad jag älskar mina bästa bästa föräldrar/mormor & morfar/farmor & farfar !!
 
 
Tog sen mina sockerstinna barn å åkte hem. Använde energin till att städa deras rum, de var jätteduktiga.
Möblade om lite och putsade t.o.m fönstren !
 
Nu har jag intagit soffläge minsann ;) Sett repriser på Solsidan (fniss fniss) och nu Partaj på femman å bloggar lite. En stor mugg te och skorpor blev kvällsmyset .
Imorgon är jag ledig :) Måste STORHANDLA, då det EKAR tomt i hela köket !
 
Puss !!
Eva
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0