Kärlek

Känner mig nästan hel idag. Bara Elin som fattas ! Johanna och Ida är nämligen här och förgyller min lediga helg med sin närvaro !! Det är en alldeles för stor omställning från att alltid ha haft mina barn hos mig, till att de kommer ett par dagar i månaden. Lider med de stackars föräldrar som har det så. Men nog om det. Idag är de här och jag njuter ! Har vi tur så kanske Elin kommer oxå, när hon slutat jobba ikväll..
Johanna och jag har solat på f.m. Nu har vi precis ätit, å de ska ut och rida. Lisa är oxå med, hon får rida på Saras ponny Valle. Jag är så himla ridsugen själv ! Får se om jag kanske tar en runda imorrn... Jösses vad feg man blir med åren ;)
 
Sara och Elias är ju på friidrott i Skruv. De ringde nyss och meddelade att det gick bra ! Elias tävlar tyvärr mot äldre pojkar, å då är det svårt att få medalj.. Men han var vid gott mod ändå, min lille prins <3 Åå vad jag ska pussa på honom när han kommer hem !
 
Ikväll blir det eurovision för hela slanten här hemma. Vi värmer upp med lite Singstar innan !
Johanna ska dock inte vara med, för hon har lagfest med sitt innebandylag, just ikväll.. Typiskt, men det blir säkert kul !
 
Ida och Lisa har tvättat och borstat Ludde idag. Nu är han jättefin och luktar inte helt illa... Får väl ha honom inomhus nån vecka å passa på att glädjas åt hur ren han är.  kanske kan ta en promenix nere i köpingen med honom nu då, när han ser hyfsat proper å redig ut..
 
Nu ska jag faktiskt städa lite, sen ta promenaden som uteblev i morse, då solsängen såg myycket mer inbjudande ut :) Jag har inte solat så här mycket sen jag var typ 18 lr nåt.. Gutt e det iaf :)
 
 
Heja Robin !
Eva
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0