Jobb jobb å så jobb..

Ja, å har dagarna sett ut nu i veckan. Jobbade extra igår, å räknade då med att jag skulle få ledigt ikväll istället... det fick jag inte.
Så. Jobbade 7-14.15 + 16.30-21.30 igår, samt 7-15 + 16.30-21.30 idag. Pust,. År faktiskt skittrött !!! Känns i ryggen också. MEN imorrn får jag plåster på såren, då jag ska jobba kl 14-18 på mitt älskade terapiförsjälenextraknäckställepåjorden Huldas !!!!!!!!
Innan dess ska jag göra - ABSOLUT INGENTING.... tänker jag nu iaf... vi får se hur det går imorrn fm, då jag kliver över högar av skor/kläder/gummistövlar/skolväskor/gympapåsar/dammråttor/kepsar/termobyxor i hallen.
Har sett på diverse tvättvindor runtom i Ljungnäsområdet att folk tvätat upp en massa vinterkläder och overaller..... Och en hel del sängkläder. Det är tyvärr precis vad jag oxå borde göra...
Asch, vad sjutton.. det blir fler dagar :)

Nu sippar jag på den traditionella muggen te och kollar mail, bloggar å facebook. Sen blir det sängläge - gutt !!

Ha de gott hörrönini
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0