Fika å cykelpump :)

Å herregud vad sköna dom är ! Ola-Conny och Morgan :)
"Nu är vi framme på Hawaii. Härifrån kommer både Hawaiiburgaren och pizzan Hawaii"
Har precis sett reprisen av deras program som jag skrattade hejdlöst till häromkvällen !!!!!

Jag är alldeles ensam hemma, igen. Sambon och barnen är hos farmor och ska sova över, igen. Vet inte om det är skönt eller tomt, har inte kännt efter. Är så trött så det känns som de har gjort ett bra val :) Ska se hockey, sen sova. Imorrn SKA jag cykla till jobbet ! Har precis varit uppe vid stallet och pumpat däcken, så nu finns det INGEN godkänd anledning till att inte cykla imorrn... För vädret ska väl vara okej ? Har inte sett nån väderprognos, men tittar man ut nu så är det ju alldeles UNDERBART ! Solen går alldeles strax ner bakom granarna på vår baksida.

Jag har jobbat på Huldas idag. Cissi kom runt och tog en fika :)
Vi lyxade till det med en chokladpralin från Johannas choklad till kaffet. MUMMA !!
 
Det är saltrostad mandel på ljus choklad, fylld med en alldeles LJUVLIG kolakräm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cissis hand är den med små små korta fingrar å coolt svart nagellack. Min är den rynkiga ...


Nu smider vi planer inför nästa helg, då vårens bästa fest går av stapeln :) 80-tals musik i Folkan - kan det bli bättre ?
 
 
Har redan ont i sittbenen, men cykla det ska jag !
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0