En sisådärig måndag.

Hulda skickade sms i morse å undrade om jag ville hänga med henne till Kälmä (Kalmar).... Såklart jag ville, på min sista lediga dag av 4 !
Så himla skönt och kul att komma iväg en stund, själva !!
Vi åt lunchbuffé på Ming Palace. Så himla ljuvligt gott det var ! Åt förvånandsvärt mycket mat. Nästan en hel vanlig stor tallrik. Tog dock inget ris, utan bara liiite nudlar och sen myycket wookad broccoli + lite bläckfisk, ett kycklingspett å lite annat gojsimojs. Ming är verkligen VÄRLDENS BÄSTA CHINARESTAURANG !!
Tack snälla Magdalena för att du tog med mig, det var välbehövligt ;)



Barnen lekte med kompisar, så jag åkte hem och gick ut med Minola och Milton, så de fick käka lite gott gräs å maskrosor utanför hagen, till polarnas stora förtret. Paddington följde oss innanför staketet hela vägen å gnäggade emellanåt till Minola. Sötponny <3
Sen hämtade jag upp barnen, lämnade dem hos mamma och pappa, körde till kyrkan, där vi i kören sjöng ikväll.
Har funderat å funderat på en massa idag.
Å så är det en viss person som bara är ute efter att bråka å tjafsa. Jag blir så frustrerad å lite ledsen. Det blir lixom fler än jag som mår dåligt av det, å det är så himla onödigt.

Life aint easy, damn sure !

Imorrn är en ny dag, ska bli kul att få jobba igen !

Pappa ringde idag å frågade om jag kunde sjunga ihop med honom på en begravning på onsdag. Tack för förtroendet, klart jag ställer upp ! Det är en gammal kompis till pappa.

Tja !
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0