Drottning Margareta loppet :)

"Vi hade i alla fall tur med vädret" !!
Strålande sol, klarblå himmel och goa kollegor. Kan det bli bättre ?
Knappast !
Ikväll var det min premiär i Martgaretaloppet. Har aldrig varken blivit erbjuden eller ens tänkt tanken att delta innan.
Tänk vad man har gått miste om ! Det var ju så himla trevligt, å precis lagom långt !!!
Vi var 13 stycken från jobbet (inkl Hulda, från mitt andra jobb) som åkte bokad taxibuss (Fliseryds taxi, såklart) till Kalmar. Det är så himla kul att träffas och umgås på fritiden :)
4300 flickor (ja, vi då ju) /tjejer/kvinnor/tanter/ fejkdamer deltog och det var trångt i starten.
Vi såg många vi kände, kul !
Magdalena hurtgumman joggade hela vägen runt, så henne såg vi inte röken av...
Vi andra promenerade om än i rask takt de 5 kilometerna, å vi kom i mål strax under timmen. Jaja, vi spurtade inte direkt, men det var delvis himla trångt...... å så hade vi rätt mycket att prata om oxå... ju !
Efter målgång fick vi en picknickkasse med diverse gutt i . Perfekt, då man hade hunnit bli rätt hungrig.
Vi satt där å hade allmänt mysigt i kvällssolen, innan vi styrde kosan mot bussen hem.
TACK för ikväll alla goa kollegor, å så chefen förstås ;)
 
Här kommer llite bilder från kvällen (helt dubbelhakefria ;) )
 
 
Imorrn bitti ska jag lämna in min bil (Majzan), kl 07.00, i Finsjö.... såå, gonatt på er ;)
 
Kram kram
Eva
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0