Delad tur och ponnys

Blåsig, solig, kylig, ömsom skön lördag idag. Jobbar delad tur = 07-13 + 16.30-21.30. Helt okej faktiskt, å kul att komma hem en stund mellan jobben ! Fick med mig min bästa söta Elin hem oxå, å det gjorde ju inte dagen sämre direkt <3 ! Vi har varit ute och myst med hästarna, å så släppte vi lös Minola & Milton på stallplanen. Borstade dom medan de gick å mumsade på allt gott gräs å alla maskrosor, som lixom har exploderat i antal och höjd de senaste dagarna. MUMS tycker hästarna :) Sara kom och gosade med dom, å jag erbjöd Sara att rida på Minola. Det ville hon, å sprang in å bytte om. Det gick jättebra !!! Hon t.o.m galopperade på banan å Minola skötte sig exemplariskt ! Passade på att göra myycket reklam för Minola till Sara, å hon kan faktiskt tänka sig att ta över henne, å sälja Valle. Bra, då han behöver komma till en liten ryttare som vill ut och tävla, då han älskar det !! Å så måste vi ju dra ner på antalet hästar, hur jobbigt det än är.. Nehe, nu ska jag ta en powernap på sängen med söt son, innan jobbet kallar igen. Imorgon är jag ledig minsann, skönt :) Toodiloo Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0