Ääääntligen lööördag !!!!!

Japp ! Lördag finally :)
Vaknade 06.35 pigg piggelin !
Övriga åkte precis iväg till O-hamn. Barnen ska springa Scaniamilen idag. Fast, de ska inte direkt springa en mil.. Sara ska springa 2 km och Elias 1 km. Det räcker nog i värmen :)
Det är ju ett alldeles underbart väder ute. Solen skiner från en klarblå himmel !!

Vi har ändrat om lite i dagens schema. Jag ska stå i Folkan å sälja Huldas grejer minsann !! Kom å köp :)
OM nu nån undgått det, så är det 50-års jubileum idag i Blomstermåla folkets hus ! Olika aktiviteter hela dagen - å ikväll FEEEEST ! Jag är så laddad att jag t.o.m har målat tånaglarna ;)

Igår var jag och barnen i Kalmar på dagsutflykt med min allra allra bästa vän Annica <3 . Det var soligt och skönt å barnen lekte för fullt. Å vi hade picknink med oss. MYYS !
Avslutade med IKEA. Slängde in barnen på Småland å tog en snabbis till modehuset å inhandlade det sista tills ikväll ;)

Nu ska jag packa lite diverse tilltugg och kaffe inför timmarna i Folkan. Det är liiite efterhängset att äta var å varannan timme faktiskt, men jag har vant mig. JAG ÄR SÅ LYCKLIG ÖVER MITT "NYA" JAG !!

Hoppas vi ses idag och/eller ikväll ;)


Kram
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0