Välkommen härliga lediga måndag !!

Igår var jag slut som artist ! Helt slut. Trött och sliten. Fick dessutom det roliga vi flickor får en gång i månaden... Gick å la mig kl 21.00. Somnade direkt. Orkade inte ens ett ord på Wordfued. Jobbade varje dag förra veckan, så tröttheten var iaf befogad !
 
Elin spelade innebandymatch i helgen
+ de vann matchen !!
- hon stukade sin fot (den hon stukat måånga gånger tidigare).
 
Johanna spelade match i helgen.
- de förlorade
+ de kom 3:a i serien fast de var tippade sist !!
 
Grattis älskade ungar <3
 
Idag ska jag in till Johana på Oscarsgymnasiet. De serverar "afternoon tea" ! Jag täker prata med hennes lärare oxå. när jag ändå är där. KUL det ska bli :)
 
 
 
 
 
Kram
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0