själv hemma. .. i skogen... själv..

Sara sover hos kompis, Elias hos mina föräldrar å sambon hos sin mamma. Hennes man är jättesjuk och ligger nedsövd på sjukhuset, å kan inte andas själv. Hoppas hoppas han bättrar på sig !

Hur som helst. Jag har jobbat ikväll, en kortis mellan 16.30-21.30. Innan dess körde jag förbi Huldas för att ta en kopp kaffe med Magdalena. Det blev jobb i nästan två timmar :-)
Kul att det är så mycket folk på världens bästa gårdsbutik !!!

Nu sitter jag och ser på den braiga filmen "kärleksbrev" med supersnygga Kevin Costner ♡ ♥ men ska snart stänga av. Dels för att jag är trött + att slutet på filmen är så himla dumt och sorgligt.

Imorrn ska vi i Vox Nova sjunga i Fliseryd . Kul :-)

Krama varandra
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0