Siw Malmqvist, slingor och bullbak !

Hej hej :)
 
Äntligen fredag, å en dag närmare våren !
 
Igår var jag ute i stallet i 1,5 timme på kvällen. Borstade (läs gnuggade) bort ca 2 ton vinterpäls på Minolas rygg. Hon är så himla superkelig MIN älskade ponny <3. Sen borstade jag de andra 3 och slutade med att gooosa med mitt "barnbarn" Milton ! Han är precis som sin mor superkelig och älskar att bli kliad i pannan ;)
Hans man och svans har verkligen växt ! Bilder kommer !
 
Jag har laddat ner en spellista med Siw Malmqvists bästa låtar. ÄLSKAR dom !! Drömmer mig tillbaka till tonåren, när jag och kompisarna kunde sitta i timmar och se hela julkalendern med Kurt Olsson, där han bla gjorde UNDERBART roliga musikvideos av Siws låtar !!!!! Sök på youtube så får ni se ;)
 
Just nu sitter jag här med görslingorsjälvhemmagegg i håret. Ska snart skölja ur det. Jag blir bara mörkare och mörkare i håret med åren... Konstigt... det vänder väl dock snart... när de grå tar över. Snyggt !
Jag får lite vårkänslor när jag har nyslingat hår !
Skulle behöva besöka frissan oxå, men det tycker inte min plånbok..
 
Köpte hem smör, röd mjölk och jäst igår = bullar på G.
Vi ska åka till Växjö på söndag, där barnen ska tävla i friidrott, i den nybyggda hallen !! De är så himla förväntansfulla, ja, jag oxå för den delen. Det värsta är att man blir så himla nervös när det är tävling. Hoppas inte barnen märker det. Det SKA vara på lek, på skoj.
Ja, tänkte iaf ha med lite matsäck på söndag, bla bullar. Kanske gör jag pizzabullar av hälften av degen... får se sen.
 
Nu måste jag skölja ur gegget :)
 
Eva
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0