Presentjakt, friidrott, snö å så Ida hjärtat <3

Kaisa skickade sms i morse. Hon tänkte åka in till Oskarshamn. Den där tråkiga staden norr om oss.. Jag kontrade med ett förslag i motsatt riktning... 4,,5 mil söderut. Jag vann ;)
Så himla kul vi har haft ! Gjort stan, modehuset, Giraffen och IKEA ! Å allt det UTAN barn !! Jag hade BUN idag, men Madde skulle gå, så då "behövde" inte jag gå. Hade gärna gått ändå, jag tycker det är jätteintressant ! Men jag hade ju lite att uträtta idag, så det fick bli så. Nu är prinsens 7-års presenter klara. Han lär bli nöjd !

Köpte ett par nya jeansleggings till mig själv. Svarta. Snygga. Storlek 44 !! På vanliga avdelningen ! YES !

Barnens körövning var inställd ikväll, för Maggan stackarn var sjuk. Det innebar dock att vi slapp stressa in till friidrottsträningen. Å tur var väl det, då det snöade som sjutton. BLÄÄÄÄ ! Aprilväder i Mars. Ikväll satt jag inte på träsmaksläktaren i en timme och tittade på när de tränade. Jag äkte bort till Maxi och strosade en stund. Skönt med egentid !

När vi kommit hem och barnen had esomnat så fick jag sms från Ida. Hon ville komma till mamma, så jag körde ner å hämtade henne. Min lilla älsklingsgumma. Nu sitter vi här och dricker te och myser <3

Men jag får väl nana snart, har delad tur på jobbet imorrn. 7-13 + 16.30-21.30. Jaja, det går det oxå ! Är ju ledig på fredag kväll iaf.

På lördag jobbar jag på Huldas igen . LÄNGTAR :)

Eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0