Ojojoj !

Käre tid vad dagarna går fort ! Speciellt när de är fyllda. Välfyllda. Välplanerade. Schemalagda. Jag har jobbat onsdag, torsdag och halva fredagen på Huldas. Igår blev det sammanlagr 14,5 timmars jobb. Idag har jag avverkat 8,5 timmar på Hemtjänsten. Heelt okej med måånga storhelgstimmar ! När jag slutade kl 16 åkte jag direkt bort till Vattenpalatset för 15 minuter i solariet ! Skönt :) Vidare hem, lagade mat, duschade och sitter nu här i nattlinnet under duntäcket, i fotöljen, å bara MYSER !! Imorrn ska jag och min kör Vox nova sjunga i kyrkan. Barnens kör Stjärnan ska oxå det, så vi får gå upp tidigt och fixa iordning oss. Sen efter kyrkan är vi bjudna till mamma och pappa på lite påskmiddag minsann !! Tror mina älskade döttrar kommer oxå. Längtar efter dem som tusan ! Avslutar söndagen med ett kvällspass på jobbet. Nu ska jag mysa vidare innan barnen ska nattas <3 Toodiloo Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0