Mina föräldrar !!!

Kan inte säga det nog många gånger - jag älskar dem !
De har alltid ställt upp och finns där närhelst på dygnet man behöver dem, för både mig och alla andra. De ställer alltid upp och är barnvakt, bara man frågar i good tid, då de har fulltecknade scheman, sådär som bara pensionärer har ;)
Idag kom de hit för att gratulera Elias. Jag hade bakat en ananaspaj - mums ! Vi fikade och sjöng för prinsen. Sen sjöng vi lite Singstar - det är så himla kul :)
Hos mamma och pappa spelar vi alltid Yatzy, hos oss sjunger vi Singstar !!
Sen ringde de från jobbet och undrade om jag kunde börja lite tidigare, så idag blev det jobb mellan 13-21.30 - gooa pengar !
Nu har jag packat väskan för 2 dagar borta....
Jag ska åka med Barn och UtbildningsNämnden till Falkenberg och Ängelholm.
Spännande, å kul att komma bort lite ;)
Här kommer en bild på mina goa bästa föräldrar in action !!
(pappa har verkligen full fokus)
Najti najti
Eva
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0