För 9 månader sedan...

Gråter lite inombords när jag tänker tillbaka på den dagen.
Hur jag fasade för att magen skulle svänga fram och tillbaka när jag sprang. Hur tjock jag skulle se ut. Hur sakta det skulle gå. Hur jag skulle försöka få folk att lägga fokus på allt annat utom mig.... Hur gärna jag ville vara med och spela ihop med mina barn. Hur jag började flåsa efter bara några meter och fick nästan andnöd pga min astma.

I år ska jag springa ! Fort ! Och slå iväg bollen lååångt och fixa ett frivarv !!!! :)

Ser fram emot kommande aktiviteter av olika slag. Jag skäms inte längre. Jag väger 40 !! kilo mindre nu. Kanske är ännu lättare i sommar , men jag är NÖJD redan nu ! Nöjd och glad !
Ångest över bilden, men oxå glädje över att den tiden för alltid är förbi ! Jag ska aldrig tillbaka dit. Aldrig !

Kanske rotar fram fler bilder efter hand.

Ha en härlig kväll alla fina där ute !
Krama era nära å kära, imorrn kan det vara för sent..

Eva

Kommentarer
Postat av: carola

Åh vad jag känner igen mig...och att de inte ser att insidan är densamma som då bara att skalet bytts ut.. De tror att nu när man är smal reagerar man mindre än vad man hade gjort för kommentarer om andra än innan. Men det man missade då, är förlorat nu för jag är fortfarande samma person, kan bara så mycket mer...

Svar: Exakt !
Eva Pålsson

2013-03-09 @ 22:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0