Aldrig mer räkmacka..

Fixade räkmackor till familjen förut. Gjorde en till mig med en liiten brödskiva, sallad, liite majonäs, ett skivat ägg, dill och 5 räkor typ.
Åt bara en fjärdedel av brödet och nästan allt ägg... men lite för fort tror jag. Fick ont i magen, det högg som knivar. La mig på sängen en stund, å det gick rätt fort över ! Tråkigt. Men men, jag klarar mig BRA utan räkmackor. Nästa gång blir det knäcke med några skivor ägg och dill, å så äter jag saaakta.

Nu har vi poppat popcorn och fixat Ice age hallonläsk i min Soda stream som jag fick när jag fyllde år ;)
Popcornen poppades i nya micron, som jag oxå fick ! Tack snälla älskade familj/syskon !!
Hela soffbordet är fullt av levande ljus och barnen ser på Barnkanalen, i väntan på Melodifestivalfinalen.
Precis som i tusentals andra hus runtom i landet..

Saknar mina fnittriga I-phoneberoende söta fina bästa döttrar nåt enormt.
Ida spelade sista seriematchen idag och de VANN matchen OCH hela serien !!! Grattis tjejer - ni är superduktiga !!
Hade jag varit ledig hade jag absolut kommit och tittat.

Imorrn ska jag jobba 7-16. Är inte speciellt pepp på det just nu, så jag förtränger det och njuter av min lediga lördagskväll istället :)

Har fått en otrolig respons på mitt inlägg med bilden från förra året.
Tack alla !!

Jag kan inte få in i mitt huvud, varken att jag var så stor, eller att jag är så mycket mindre nu.... Men det ger sig väl så småningom !

Heja Robin (om inte rösten spricker) ikväll, han är gulligast iaf !
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0