Akuten

Johanna ringde mig igår redan och hade ont i magen.. Idag va hon i skolan, men smärtan blev värre så hon var hos skolsköterskan. Där fick hon typ novalucol... och systern sa att om det inte bldv bättre så borde hon åka in.
Vid 16-tiden ringde jag 1177 och de tyckte vi skulle komma in.
Åkte direkt.
Nu är klockan 00.16 . Johanna har fortfarande inte träffat nån läkare.
Jag är så himla supertrött och har hyfsat ont i ändalyckten..
Satt och somnade förut.!
En gullig sköterska kom in med en kopp te och en bulle, så nu kanske jag håller mig vaken !?

Hoppas att det inte är något allvarligt med hennes lilla magge så att vi får åka hem sen.

Natti natti
Njut av den sköna sängen du ligger i !

Eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0