7 år, äntligen !!!

Ääääntligen är det den 16 mars. Som han har väntat ! Min lillprins Elias fyller 7 år i dag. Han var nyfödd typ nyss.... Ja, nästan iaf. Jösses vad tiden går fort ! Han har haft nedräkning sen juldagen ungefär och nu är dagen äntligen här.
Vaknade kl 06.05 av att Elias "viskade" till Sara i rummet bredvid att hon skulle väcka mamma.... Halv sju tyckte vi att han hade fått vänta färdigt, så vi tassade upp och fixade födelsedgsbrickan och tog fram de väl gömda presenterna ;)
Prinsen blev jättenöjd med sina paket, ÄVEN de tre paren färgglada jeans, i mjuka paket, som hans ömma moder slagit in så fint !! Nu har han redan hunnit spela på sitt nya Nintendo 3ds i en timme. Lycklig kille :)
 
 
Nu har jag slagit mig ner i soffan med datorn, en mugg kaffe och världens roligaste barnprogram = Bröderna Fluff !!!!!
Idag är det sista omgången som busslaster med pensionärer kommer till Huldas. Jag ska alltså jobba 9.30-14. KUL !!
 
 
Ikväll kommer mina döttrar hit. Då ska vi kalasa och mysa ! Kanske sjunga lite Singstar oxå, det var länge sen :) Synd bara att de är så duktiga på det,jag vill ju vinna !
Här är prinsen gos med storasyster Sara gull <3
 
Ha en härlig lördag
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0