Börjar fatta nu !

Det ÄR ju alldeles underbart att ta en tidig morgonpromenad, ju !!
(Ju, som Ivan Boring alltid säger, å jag härmar, ju)
Traskade iväg vid 06.45 i morse och gick rakt upp i Aleboskogarna. Fågelkvittret överröstade nästan min favoritSpotifylista som ljöd i lurarna. Man blir så himla pepp :)
Det är så skönt vid den tiden oxå, då det är mestadels skugga i skogen. Lagom varmt, å man njuter när man kommer till de soliga platserna. En timme går fort när man njuter ;)

Å morgonkaffet är nästan dubbelt så¨gott efteråt !
Igår fick jag en reakatalog från Ellos. Ska kolla hemsidan nu, å beställa lite klänningar å sommarkläder, då jag inte har NÅGRA ALLS, JU ! Ska bara inse vilken storlek jag har nu oxå, det är svårt för hjärnan att hänga med.
 
 
Igår när jag körde hem från Huldas så stod det en rådjursmamma med ett yttepyttelitet supergulligt kid mitt på vägen. Mamman hoppade in i skogen och kidet la sig ner, sådär som dom ska, precis i vägkanten. Jag smög ut och tog en bild på den lilla ljuvligt söta varelsen <3 <3 Sen åkte jag direkt. Gulle gulle !!
 


Idag blir det dubbeljobb för mig.
Huldas 10-14, å sen hemtjänsten 14.45-21.30.
Igår var en superkul fredag på Huldas !!!!! Många kunder och jag fick tillverka flera presentkorgar, både till födelsedagar och till fröknar/magistrar till kommande skolavslutningar. En och annan kom förbi och tog en kopp kaffe, eller en glass :)
Melina bakar för fullt, så snart har vi nybakade kakor också i vårt lilla fik. Välkomna !!

Jag har satt upp ett mål till. Det är bara ca 4 kg kvar tills jag har gått ner 50 kg. Så, när 50 kilo är borta ska jag belöna mig själv med nåt jag aldrig gjort. Boka en tid för massage !!!!!

Ha nu en underbar lördag alla fina <3
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0