Behöver vara ledig snart !

Jobb jobb jobb. Gillar oftast när det händer grejer varje dag. Jobbar gärna, speciellt omväxlande.. Å det blir det kommande veckor. Har inte varit på Huldas alls mycket den här våren, men snart blir det ändring på det ! Jobbar där på  fredag + lördag denna veckan - KUL !! Hulda själv ska ner till Norle på Sweden rock, ihop med många andra Mönsteråsare :) Bara åk, så jag får jobba lite !!! Sen blir det mycket Huldas i sommar - LÄNGTAR !!
Nästa lördag ska jag prova på min dotter Johannas sommarjobb, nämligen att sälja jordgubbar m.m utanför Maxi i Oskarshamn.  SÅ, lite omväxling blir det, men lite lite ledighet. Aja, pengar kan man ju inte få för mycket av.. Jobbar hela midsommarhelgen, sen väntar 3 veckors semester, å efter det 3 veckor med föräldrapenning. Måste ju passa på att ta ut de sista dagarna innan de brinner inne.
 
 
Ikväll har vi varit i ett soligt Oskarshamn på friidrottsträning.
Tänk vad mycket spring de har i benen mina små barn ;)
Vi grundade på Mc Donalds, till barnens stoora förtjusning !!
 
 

Ser på Aktuellt samtidigt som jag bloggar. Det handlar om Hemtjänsten, b.l.a i Uppsala, efter inslaget igår. Kan säga att det inte alltid, inte överallt är SÅ illa som det låter där.
 
Snart dusch, sen sängen, å fortsätta fundera över livet...
Eva
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0