snabbis ;)

Hej hej hallå bloggen !!
Nu är jag alldeles färdigjobbad. Den intensiva perioden är över och jag har 5 lediga dagar framför mig !
Ett nytt jobb väntar mig oxå, å jag har knappt haft tid att fundera på hur det kommer vara.. Vet ju knappt inget om det ännu, då de flesta varit lediga över jul & nyår.. Men imorrn ska jag dit på schemamöte. Vet inte ens var de träffas, så jag får ringa på morgonen och höra mig för lite !
Det kändes lite olustigt att lämna in mina jobbnycklar ikväll. Tog bort namnlappen över min handduk på toan oxå, å tömde min mapp på kontoret... MEN, jag ska ju inte sluta, bara vara ledig ett tag. Tröstar mig med det. Sen gjorde ju inte min lilla Cissi saken bättre när hon ställde sig mitt i rummet och plutade med underläppen så jag kände mig som världens svikare :(
Men jag vet att hon stöttar mig ändå <3

Sara är sjuk. Lilla snuttan. Hon har feber å ont i halsen. Det får bli en lugn dag hemma imorrn. Ska bara gosa med mina älskade små godingar, som verkligen har klagat på att mamma har jobbat myyycket senaste veckorna !

4 dagar kvar till årets fest ! Jag läängtar verkligen :)
Så nu har jag alltså 4 dagar på mig att komma på vad jag ska ha på mig....
Tänkte masa mig iväg till frisören oxå. Innan lördag..Vore skönt att klippa ur det lite, det är så himla tjockt och ofrisyrigt just nu.

Nu ska jag köra några partier WF innan sängen kallar.

Tjolahopp
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0