Välkommen ljuva låååångledighet !!!

Jahåpp ! Hämtade barnen efter skolan. Hann med en snabbfika med J innan han åkte till jobbet.Jag köpte nybakade vaniljhjärtan och jordgubbshjärtan på Ica som var superdupergooda ! Mumsade i mig ett helt och tänkte att dumpar jag så gör jag, det får det vara värt :)
Nu är jag ledig ända till tisdag eftermiddag !! SKÖÖÖNT :)
Har tänkt baka kolakakor, exotiska grottor, chokladsnitt (så prinsen blir glad) och kokosbollar tills på söndag.
Sen behöver jag handla ingredienser till smörgåstårtan... Får se om det blir ikväll eller imorrn. Sist köpte jag färdiga frysta bottnar och det var ju otroligt smidigt !

I morse när jag skulle masa mig iväg till kneget låg det en ask med chokladhjärtan i jackfickan <3 WOW ! Plötsligt händer det ;) Tack älskling !

Nu ska jag skämma bort kidsen med pannkakor och glass & sylt.
Finns det anledning att fira nåt så gör vi det ;)
För övrigt anser jag att pannkakor inte är mat, utan fika/efterrätt och kan aldrig ersätta en riktig måltid.

Fick frågan idag om jag tycker det är kul att jobba i hemtjänsten och - Jaaa ! Det tycker jag ! Riktigt kul ! Omväxlande och roligt. Ingen dag är den andra riktigt lik och många korta bra möten med tacksamma goa människor ! I like it !
Och schemat passar mig alldeles ypperligt :)

Valentinekramisar
Eva



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0