Söndag !

Det har gått hål i prinsens öra. 1177 säger att han nu behöver penicillin och är välkommen till VC i O-hamn. Okej. Sara åker med ner till en kompis och jag tar datorn i knät/knäet ? och placerar mig i soffan framför världscupen i hoppning. Henrik von Eckerman gick precis till omhoppning !!
Jag är inte helt pigg, men inte direkt sjuk heller, så jag pallrar mig ner till jobbet sen för ett pass 14.45 - 21.30.
Sablar ! Rolf-Göran fick 4 fel :(

Vilken rolig deltävling det var igår i Mellon !
Det är inte schlager direkt, men jag kan inte låta bli att ryckas med lite när Sean banan sjunger lite fyndiga texter med en gnutta Markoolio/Uggla influenser :) Jaja, tiderna förändras, minsann !!
Sara har nynnat på Copacabanana hela morgonen iaf ;)

Saknar mina döttrar enormt mycket. Hoppas de kommer hit nästa helg när jag fyller år... Då är jag ledig heeela helgen, det var länge sen ! Får väl ha lite kalas, tror familjen räknar med det. Jag är ingen kalasmänniska, varken gå på eller ha själv. Tråkigt men sant.
MEN, jag gillar att baka, så de ska minsann få massor av fika. Jag är ledig rätt mycket i veckan oxå, å då blir det bakning !!

Jag hittade en förpackning med cappuchino med toblerone i skåpet. Blandade till den och tänkte lyxa till det lite nu... men fy ! Det är ju jättesött och jolmigt. Usch ! *går och häller ut det och byter mot Gevalia Instant, med mjölk*

Jag vill så gärna ha hit en container så jag kan rensa ut allt gammalt skit, både i vårt hus och i det gamla huset....
Ska kolla upp hur mycket det kostar, det kanske är överkomligt ?

Imorrn kommer hovslagaren och verkar alla pållarna. Alla 4.
Till sommaren kommer vi nog bara ha 3 hästar, så då blir det läge att hyra ut några stallplatser och även ta in några på sommarbete. Milton och Minola måste delas upp, då han fortfarande snuttar på henne... Hrmm !

Henrik NOLLA i omhoppningen !!!!!!!

Åååå vad jag saknar att sitta i ett kallt ridhus och heja på mina och andras ungar i ponnyhoppning ! Faktiskt ! Det var läänge sen nu. Såg att några Bätteroppare var på Udden idag och tävlade. Hade jag varit pigg så hade jag tagit med Sara och åkt dit å tittat och umgåtts ! Men men, det blir fler ggr !
Sara och Valle kanske kommer ut på nån tävling till våren... hoppas !

Tjingeling
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0