Ledvärk, snor, hosta å så prinsen som har ont i örat ...

Idag var det jobbigt att jobba. Dag ett på röda veckan, ont i lederna och nacken, en näsa som rinner och ett evigt inochut i bilen. Tur att jag hade en kort tur och trevliga jobbarkompisar ;)
Väl hemma tänkte jag svida om och åka på årsmöte, men fick snabbt tänka om , då Elias min lille prins började gråta högt pga ont i örat. Han gråter sällan, så när han gör det vet man verkligen att han har oooont :(
Så nu sitter vi här och väntar på att sjukvårdsupplysningen ska ringa upp.... det var "bara" 25 minuters väntetid.

Jaha, då blir det nässpray, flytande Ipren, högläge och avvakta...
Å som grädde på moset, ser jag nu att han har slagit av en bit på sin framtand.. Pust !
Vi får väl bädda ner oss i soffan och se nån kul film och hoppas på det bästa..

Snörvel och krokodiltårar
Eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0