Ledig lördag...igen !

Jag är van att jobba varannan helg. Alltid. Låånga pass, mellan 10,5 - 12,5 timmar.
Nu på nya jobbet lägger vi oftast var tredje helg och lite olika långa turer, vilket är alldeles UNDERBART skönt !!
Det känns superlyxigt att veta att man är ledig imorrn oxå, hela dagen !
Idag var en kul dag på Huldas, för det var mycket kunder som köpte både korgar och lammskinn ! De var pratglada och frågade mycket och det tycker jag om. Älskar verkligen serviceyrken :)
 
Efter jobbet handlade jag hem lite mys, så ikväll blir det soffmys och melodifestival minsann !
Det ska bli kul att se Army of lovers.... tror jag ;) Han Barda skulle visst ha endast kalsonger och höga stövlar på sig...
 
Nu ska jag och Sara skala äpplen å sen koka en gryta med äppelkräm. Det blir gott till kvällsmat !

Elias ser på "fem myror är fler än fyra elefanter", det är nostalgi för hans mamma minsann ;)
Rena smörjan, att heta Örjan, för Örjan han e alltid sämst, man borde vända hela bokstavssörjan bak å fram, så Örjan kommer främst !
 
Ha en trevlig lördagskväll
Eva
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0