Huldas :)

Det är så himla kul att jobba där !! Idag hade jag semester från hemtjänsten för att jobba där! Imorrn jobbar jag oxå mellan 9.30 - 14. Välkomna in å se alla nyheter å provsmaka nåt gutt :)
Det är så annorlunda i min vardag nuförtiden.
Vi är ju bara 4 st i vår lilla "vardagsfamilj" och det har tagit tid att ställa om rutinerna !
Svårt att handla lite. Svårt att laga så mycket mindre mat. Glömmer nästan bort hur man tvättar mellan varven, då jag gör det så himla sällan nu.. Behöver inte städa lika ofta och när barnen lagt sig på kvällarna så är det så tyst. Tyst och tomt. Ibland skönt men oftast tråkigt. Men men, sånt e livet.
Saknar mina döttrar, alltid. Hoppas de får in lite bra måsteåkatillmammaochsovaövernågranätterrutiner !!!!
 
Men nu kära ni så ska den här gäspande tanten/damen/bruden/bönan/pinglan/40+ hulliganen gå å nana sin skönhetssömn å ladda batterierna. Tänk att sängen bara blir skönare å skönare ju äldre man blir !
Det kan jag ju utvärdera nu, när jag blivit så himla gammal...
 
Over and out
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0