Hej hej hallå bloggen !!

Jag lever, har bytt jobb och gått ner 40 kg sammanlagt !
Har rast nu och tänkte slänga in en snabbis här !
Såg på bloggens statistik att ni trogna läsare har varit inne, trots min urusla uppdatering....
Det är så här att mitt internet hemma har varit off ett par veckor, å det går inte logga in på blogg.se på mobilen. Illa är vad det är, men inte mycket att göra åt just nu..

Det har varit fullt upp i mitt liv, å det verkar fortsätta framöver !
Det nya jobbet, på Södra hemtjänsten är iaf jättekul ! Heeeelt olikt mitt ord jobb :)
Saknar mina jobbarkompisar som en tok, men vi ses lite ibland !!

Jag tänkte skriva ut min startvikt, när jag hade gått ner rätt mycket..... så nu är det väl dax ???

134 kg


Så, där var det sagt. Hemska skämmiga siffra. Skyhög. Usch. Aldrig mer !!!

Nu är jag nere på 2 siffrigt och vågen står på 94 kg !! I feel GOOD !!!!!!!!!!!!!

Köpte skitsnygga jeans i strl 44 och de satt perfekt, lite skillnad mot de största jag hade i strl 52...

Det är alldeles underbart :)

Nu kallar de goa pensionärerna igen !!


KRAM på er
Eva

Kommentarer
Postat av: carola

Hej!
Superduktigt av dig, själv har det gått lite långsammare men är nöjd och glad.
Härligt att ge sig ut på nya äventyr i livet!

Svar: Tack ! Skönt att det går långsamt ändå, bara det går neråt ! Börjar bli lite rynkor här och var ;) Ja, det är härligt ! Kram
Eva Pålsson

2013-02-04 @ 20:50:44
Postat av: Anna

Bra jobbat Eva! Och starkt av dig att skriva vikten, har aldrig vågat säga min startvikt...men kan väl säga att vi är gaaanska lika du och jag ;). Förutom att det tagit mig 3 år att gå ner 30 kg...:/. Kram!

Svar: Tack ! Ja men vi kan inte jämföra oss, då vi gått ner i vikt på heelt skilda sätt ! Du är oxå jätteduktig, vore kul att ses ;) Kram
Eva Pålsson

2013-02-06 @ 21:02:34
Postat av: Lotta Hansson

Blir så glad för din skull när jag läser, du är super duktig :D Kram

Svar: Tack snälla Du <3
Eva Pålsson

2013-02-08 @ 17:45:52
URL: http://www.lotta-bloggercom.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0