Fikat med goa kollegorna <3

Körde i ilfart till fritids å hämtade prinsen. Sen direkt till Lilla bageriet för en fika med mina kära kollegor på mitt ordinarie jobb, Cissi & Andreas :)
De hade med sig jättefina presenter från arbetsgruppen och C hade gjort ett jättefinthalsband till mig !! TACK snälla goa ni, alla kollegor och mina fina helgkompisar <3 <3
Elias var helnöjd att få följa med dit. De hade nämligen STOOORA kanelbullar :) Han valde såklart en sån (han ääälskar ju bullar) och ett chokladsnitt. Mitt i bullen sa han att han ska rekommendera sim mormor att alltid baka sina goda bullar i den storleken :)
Sara var hos kompis då, men såklart så berättade prinsen det för syrran så fort hon kom hem...
Jaja, vad ska de annars syssla med, om de inte får tetas och bråka emellanåt ??

Min äldsta fina dotter Elin kom hit ikväll <3 Älskade saknade unge !
Hon lät ganska förkyld, hoppas hon inte blir sjuk.

Sjuk är just vad de är/har varit på jobbet. Både boende och personal. Jag vill inte bli sjuk, har ju skrytit om hur sällan jag är sjuk på nya jobbet, så det skulle vara just snyggt om jag åker på nåt nu...

VILKEN ALLDELES UNDERBAR DAG DET HAR VARIT IDAG DÅ !!
Underbara sol, välkommen ! Imorrn är det första Mars ! Första vårmånaden. Såg en bild på snödroppar på facebook idag - härligt !!
Fick vinkla persiennerna på kontoret på jobbet, då dataskärmen blev bländad, så jag knappt såg vad jag skrev. Angenäma problem ! Det ska bli jätteskönt att börja cykla till jobbet framöver. Får bli lite cykelservice nån dag nu, så den är redo ;)

Nu ska jag hänga upp en tvätt å sen nana kudden, för imorrn väntar ett låångt pass på jobbet = 7-16. Sen fredagsmys !!

Svårt är att leva, svårt är att dö
Svårt att vada, i meterdjup snö
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0