Vilka är alla ni som läser min blogg ?

Jag blev förvånad när jag såg på min "besöksstatistik" här på bloggen !!
Det är i snitt 100 personer som läser den varje dag ;)
OJ ! Det trodde jag aldrig.... jag skriver mest av mig, det finns ju inte så mycket utrymmer på facebook.....
Hoppas jag kan glädja någon med mina funderingar och att de med samma tråkiga problem som mig (övervikt) kan relatera till nåt och känna att de inte är ensamma att känna så.
 
Såå ! Om ni har lust att kommentera namn och var ni bor (om ni vill) och om ni vill att jag skriver om något speciellt, så blir jag glad :)
 
OCH HAR NI OXÅ EN BLOGG, SÅ LÄNKA GÄRNA TILL DEN !!
 
Trevlig helg alla ni där ute !!
Eva

Kommentarer
Postat av: Annelie Rosenlund

Har ju oxå problem med vikt kämpar och kämpar tränar och tränar. Men har alltid sagt att så långt vill jag inte gå som att operera mig, men är ändå väldigt nyfiken på hur det går för dig.
Måste vara härligt att ha tappat så mycket i vikt. :-)

Svar: Nej, det har jag faktiskt oxå alltid sagt innan. Men sen fick jag astma och mådde så psykiskt dåligt över min hemska övervikt och ett bmi på 42.... så då tyckte min husläkare att jag skulle överväga en op. Kändes helt rätt efter några veckor och nu är jag såå glad att jag har gjort det !!! :) Jaa, det är underbart ! " bara" typ 30 kg kvar.. Kram
Eva Pålsson

2012-09-28 @ 18:34:34
Postat av: Helen Andersson

Jag följer din blogg , du är så himla duktig både med ditt skrivande och din operation. När jag flyttat upp får du gärna säga till om du vill ha motionssällskap.

Svar: Tack ! Jaa, absolut ! Då kan vi promenixa och ta en cykeltur då och då ! Ska bli kul när vi blir grannar igen, jag har ju inte så många direkt ;) Kram
Eva Pålsson

2012-09-28 @ 19:24:49
Postat av: Hanna f-ryd

Du e sååå duktig Eva! Önskade att ja vågade göra operationen!!
Håller alla tummar å tår för dig! Kram

Svar: Tack snälla hanna ! Men du, åk på en information i alla fall ! Så du får mer info från proffsen där inne ! De har även en stödgrupp med regelbundna träffar ! Go for it ! Kram
Eva Pålsson

2012-09-28 @ 19:39:30
Postat av: Sussanne

Jag tycker det är kul att läsa din blogg eftersom jag själv är GBP opererad.

Svar: Vad kul !
Eva Pålsson

2012-09-28 @ 21:20:25
URL: http://scorpioqueen.bloggo.se
Postat av: Sussanne

Blev visst fel bloggadress på mitt inlägg så här är den rätta.

2012-09-28 @ 21:23:14
URL: http://scorpioqueen.bloggo.nu
Postat av: Carin

Hej hej!! Carin här som skapat Kalmar gruppen på facebook! :) Jag ska ju snart också operera mig och följer din blogg varje dag! :) Kila gärna in på min om du vill! :) kraml

Svar: Hej ! Tack för att du skapade den gruppen ! Det ska bli så kul att träffas ;) Vad kul att du följer min blogg, jag ska absolut kika in på din oxå ! Kram
Eva Pålsson

2012-09-28 @ 21:30:17
URL: http://livsviktigaval.blogg.se
Postat av: Anette

Tack för en sån utförlig beskrivning av din op och tiden efter. Börjar bli smått nervös nu och suger i mig allt jag kommer över.

Svar: Då har du ju allt kul framför dig !! När är din op ?? Lycka till !Kram Eva
Eva Pålsson

2012-11-28 @ 20:12:13
URL: http://vikttrenden.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0