Ursäkta min dåliga uppdatering !

Gokväll !
Skriver nu på mitt femte inlägg sen i fredags och hoppas att det hinner publiceras innan internetet laggar :(
De tidigare har bara försvunnit i mobilen och surfplattan, så nu försöker jag på den hederliga datorn !
 
Helgen har iaf varit toppen, jag har haft så mycket energi och har hunnit med en hel del !
Igår var Elin, Paddington och jag på hopptävling. Det regnade hela dagen, men vad gör väl det när man går omkring och är lycklig över att för första gången kunna dra upp dragkedjan på regnjackan OCH dessutom då ha både en långarmad tröja, en fleeceträja OCH en fleeceväst UNDER den !!!!! Det är sådana resultat jag uppskattar !
Siffror på en våg är en sak, men när man märker det på kläder och i praktiken, då glädjer det iaf mig mest :)
 
Ikväll vågade jag prova att äta lite ravioli. Tänkte att det är ju typ som Minestronesoppa, som min rumskompis Carola dricker (har jag läst).
Å henne vill jag träffa snart förresten ! Vi opererades ju samma dag och hon är en jättego tjej <3
Jag värmde 6 st raviolisar och lite sås (Felix ravioli såklart) och åt sen sakta, i små tuggor som jag tuggade vääldigt noga ! Kan tillägga att det var väldigt gott ;)
Resultat : min nya lilla magsäck verkar tycka att det var helt okej med vältuggad mat likaväl som med mixad !
Hittills har jag alltså inte reagerat på varken laktos eller pasta och det glädjer mig enormt !!
Vet ej om man kan reagera på det längre fram, men nu går det bra iaf !
I veckan som kommer tänker jag prova en hel del nu mat. Dels för att jag är förjordat trött på alla soppor/yoggi/välling (eller nee, inte välling), fil, och diverse drickor, men oxå för att jag ska känna mig lite mer säker på vad jag kan äta i helgen när vi är i Stockholm !
Imorrn ska jag iaf äta rotmos och köttkorv ;) Det har jag sett fram emot i 4 veckor nu !!
 
Myspysiga hälsningar
Eva
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0