snabbshopping !

Gokväll !
Tänkte vara så gullig och skjutsa min äldsta förstfödda fantastiska Elin till innebandyträningen i O-hamn ikväl, så hon slapp åka buss .... å så kundd jag gå en timme på stan, själv :-)
Gjorde så och nu har jag gjort stan i O-hamn.....det går ju ganske fort som di sär här !
Jaja, det roliga var att jag vågade prova en stickad tröja på NORMALSTORAVDELNINGEN !!! I strl 44/46 och den satt som en smäck ;-) Ja den hade ju även kunnat sitta som en fastnitad smäck om den hade trasslat in sig i de hemska klämmorna/clipsen vad de nu heter se som sitter på op/såren ... Jag har ju då tagit av kompresserna (se tidigare inlägg) då jag tror det läker bra med lite frisk stads och lantluft på magen !
Jag kanske rentav tar en bild på härligheten när jag kommer hem, så kan ni få se den goa tröjan ....

Naturdiet choco banana i bilen hälsningar
Eva

Kommentarer
Postat av: Sussanne

Kul att läsa din blogg. Du verkar verkligen pigg ! Gjorde du titthål eller öppen operation ? Själv ligger jag fortfarande däckad i sängen. Var och tog bort agrafferna i dag.......22 st. Det gjorde riktigt ont. Jag har oxå startat en blogg: http://scorpioqueen.bloggo.nu

Svar: None
Eva Pålsson

2012-09-20 @ 21:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0