Skön promenix men dålig planering !

Vilken alldeles underbar höstdag det är idag !!! Träden börjar skifta färg, solen skiner från en blå himmel och luften är hög och frisk !
Som gjort för en promenad runt Bätteropp (vår ridklubb som ligger lite längre upp i skogen). Det tar ca 45 minuter att gå runt där, om man går i rask takt.
Kl 8 åt jag frukost. Kl 9 drack jag som man ska... Sen gick Elin (som är ledig från skolan idag) och jag ut och fyllde på vatten till hästarna och matade katterna. Kl 10 trampade vi iväg. Efter halva vägen började jag bli riktigt törstig.... sådär så man vill bälja i sig ett stort glas vatten, snabbt, som jag aldrig mer kommer kunna göra ... Kom då på att jag glömde äta innan vi gick OCH glömde ta med vattenflaska ! Ajjabajja, får inte hända igen ! Kände mig helt uttorkad när vi kom hem. Jag skäljde munnen med vatten och drack sen småå klunkar. Idag ska jag till fotvården. Det var jättelänge sen jag var där och det ska bli så skönt !
Jag måste beställa tid till dietisten oxå. Återbesök ca 6 veckor efter operationen stod det visst i pappret... Det känns bra att få lite uppföljníng där ! Nu ska jag snart värma på min lyxlunch ;) Som jag har längtat efter rotmos och köttkorv !!!! Hoppas jag tycker lika mycket om det nu. Imorrn blir det lax och potatis/palsternacksmos. Spännande :)

Ha det gott
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0