Kul med alla svar !

Vilken respons, både på facebook och här på bloggen :)
Hoppas på fler svar med bloggadresser, det är så kul och inspirerande att läsa om andras operationer, erfarenheter och upplevelser !

Innebandymatchen var väldigt underhållande !!! Jag missade första perioden, men i andra perioden så gjorde mammas stolthet Elin 2 mål !!!!! Så duktig hon är, måste brås på sin superidrottande mamma..... lr nee... ;)

Johanna min goa rara underbara var oxå och tittade på matchen, så jag fick en pratstund med henne oxå <3

Nu måste jag packa lite. Eller, förresten... jag går å lägger mig istället, så packar jag imörrn bitti. Ja, det blir bra ;)

Jag tror inte att jag kommer kunna uppdatera bloggen när jag är i Stockholm, det får vi se. Annars blir det en utvärdering av resan, maten, måendet, musikalen och sällskapet på måndag !

Trevlig helg !
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0