Jag hade verkligen tur med vädret !

I morse vaknade jag vid 7. Prick. Typiskt när man är barnledig å allt...
Men men, kom i säng i bra tid igår, så jag kände mig utvilad !
Efter frukosten tog jag en promenad på en timme. Skönt ! Det var lite mulet och sådär men inget regn.... men en halvtimme efter att jag kom in så började det vräka ner och har sen regnat hela dagen. Idag tog promenaden runt ridskolan 1 timme... = 10 minuter längre än häromdan, då jag hade med Elin som draghjälp ;)
Den rundan är så härlig ! Mycket skog, på en sträcka är det en väldigt liten skogsväg, en sån där med en hög gräsrad i mitten. En och annan kohage och så lite hästar förstås ! Gick och funderade på vad jag skulle göra om jag mötte en älg eller en flock vildsvin... ?? Klättra i träd var ju några år sedan och löpning är inte min starkaste gren direkt.... HA ! Jag får helt enkelt skrämma iväg dem... eller spela död. Har jag tur möter jag inga vilddjur, dit även vårtbitare tillhör, usch !!
Min bil är knas. Helknas. Det är nån gasgrej som är paj och som kommer kosta ca 4500 :- att byta. Skit. Så det blev inget Leos lekland idag. Tur att jag inte hade sagt nåt till kidsen. Tror jag ska sno ihop en trolldeg till dem istället, å så invaderar vi köksbordet några timmar.
Idag testade jag att äta grillad kyckling ! MUMS fillibabba ;) Å mycket proteiner, ju ! Tuggade nooga och det gick jättebra. Ett lår, sen var jag mätt ! Tänk en konstig diet jag gick på för 100 år sedan... då skulle man äta EN HEL grillad kyckling på typ 4:e dagen. Till lunch ! Sen var det en massa kaffe och grapefrukt oxå.. Undrar vem som hittar på alla olika dieter ?

2 veckor kvar på sjukskrivningen nu. Och 2 dagar kvar tills vi sitter på Chinateatern i Stockholm och ser på Dirty Dancing !!!!!!!
Nobody put´s baby in the corner <3

Patric Swayze - I will always love you ;)

Ha de
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0