Installerad !

Jaha, då var man på plats. Har duschat och förberett allt. Lufsade ut till matsalen där en hop gubbar satt och såg på fotboll. JAAA!!! Utbrast de i kör och jag hörde kommentatorn säga att Rasmus Elm gjorde mål för Sverige !!! Bra Rasmus ! Tog en kopp te till min sista shake för idag. Choklad/mint. Den e helt ok. Svartvinbärste var dock betydligt godare ;-) Måste dela rum med en tant inatt. Hon ligger bakom skynket och snarkar som grannens skogsmaskin, typ... Tror jag pluggar i mina hörlurar inatt och lyssnar på ... ja, vad som helst som inte snarkar ! Jag opereras som nr 5 imorrn. Efter lunch blir det nog. Nu ska jag speka wordfued tills jag förhoppningsvis somnar.



Snarkande hälsningar
Eva

Kommentarer
Postat av: cissi

Testa att håll för hennes näsa vetja :) sov så gott! Detta kommer att gå finfint! Kraaam

Svar: Haha nee det kunde jag ju inte....eller... ;-)
Eva Pålsson

2012-09-11 @ 22:18:44
Postat av: Tina

Din blogg har du gjort jättefin.. Ska bli spännande att följa dig här.. Du kommer i morgon att vara i mina tankar.. Lycka till!!
Många kramar

Svar: Tack Tina <3
Eva Pålsson

2012-09-11 @ 22:50:25
Postat av: Jemej

Lycka till idag!! Kram!

Svar: Tack lite så här i efterhand när jag plötsligt hittade svara på kommentarer knappen ;-)
Eva Pålsson

2012-09-12 @ 05:39:21
Postat av: Anna Magnusson

Hade faktiskt ingen aning om att du skulle göra en gastric-by pass op men hoppas allt går bra och att du lyckas nå ditt mål. En av mina närmaste vänner i Sthlm gjorde ett sånt ingrepp och det har gått jättebra, det är nu två år sedan och hon mår toppen! Min Madde gjorde även ett stort arbete i skolan om detta. Stort lycka till!

Svar: Tack snälla <3
Eva Pålsson

2012-09-12 @ 22:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0