Bästa stunden på dagen!

Mina dagar börjar oftastmed att min lila prins kommer och lägger sig hos mig å så goosar vi <3
I morse lyfte han på täcket och tittade på mina operationsärr. Jag har tagit bort kompresserna och dt ser ju lite olustigt ut med staples på magen. Elias smekte försiktigt över magen samtidigt som han med bedjande blick sa att han tycker såå synd om mej, det måste ha gjort jätteont när de satte dit dom och att jag var jätteduktig hosdoktorn! ! Åh min prins <3, jag ska försöka komma ihåg dom orden nästa gång han gör något mindre angenämt...
Sen följer en halvtimmes tjat, tjafs och mys om vartannat, tills frukosten är uppäten, hår och tänder är borstade, väskor är packade och alla viktiga lappar, böcker och gympapåsar förhoppningsvis är med. Taxin kommer och hämtar dom och så......

LUGNET INFALLER! !

Jag plockar in och kör igång disk och kanske nån tvätt.Sen hade jag, omdet varit innan op, gjort en stor kopp kaffe med mjölk och landat i soffan med facebook och nyhetsmorgon.....
Men inte idag. Jag dricker inte kaffe ännu, kanske aldrig mer, det är så beskt och hemskt just nu så jag avstår gärna.
Idag dricker jag katrinplommondryck istället...på grund av anledning....

En skogspromenad med Ludde står på schemat idag, efter att det löst sig.... ;-)

Ha en härlig höstdag
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0