"Att föda barn är som att skita ut en soffgrupp"

.... sa Babben Larsson en gång, i tv ! Det var nån man som sa att det är väl ingen match att föda barn....typ..
Jag nämnde i morse att jag  drack katrinplommondryck, å då behövs lixom inga fler ord, ju !  Jag kan  säga att jag försökte å försökte få ut soffgruppen, men fick ge upp och bege mig till apoteket för att "lösa"problemet, Tänkte fråga damen om soffgruppslösare,  men valde sen att uppträda normalt, då det ju är ett oangenämt diskussionsforum att  gå in djupare på... och det var (som vanligt) mycket folk där inne. 
Uttryck som t.ex " det skulle jag inte ens önska min värsta fiende" dök upp där jag satt och försökte klämma åt/ut åtminstone en fotpall av möblemanget och jag kom oxå på ett litet tillägg i alla recept framöver ! 
Nu får vi bara hoppas att katrinplommon passar både på  en capricciosa och i kanelbullarna...
 
Soffiga kramar
Eva

Kommentarer
Postat av: c

Laxoberal droppar, tackar den som uppfann dessa. Förstår precis vad du menar...köpte precis en chokobanana till kvällsgott, jisses, det e sig inte likt?

Svar: C som i rumskompis C ? Jo jag läste om dem men damen på apoteket rekomenderade tabletter och microlax.... Hua...Eländet löste sig iaf till sist så nu är hela möblemanget ute ;-) Kram
Eva Pålsson

2012-09-21 @ 14:33:13
URL: http://smedbykalmar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0