100 spänn för 3 minuter !

Jag kom på en ny affärside idag ! Man borde öppna en liten avagrafferings drop-in !! Skaffa en liten lokal, det räcker med ett rum, en avagrafferingstång och en bekväm stol till patienterna. Fatta vilken timpenning :) Jaja, nu är de borta iaf och det känns så skönt. Jag passade på att svänga runt mamma och pappa när jag ändå var ute och for. Vägde mig och hade gått ner ytterligare 2 kg ;) Yes ! En mjölpåse till att slippa släpa runt på ! Ikväll är det tjejkväll i Mönsterås. Extraöppet i butikerna och på fiket ! Jag har fixat barnvakt och ska ner dit med mina goa kollegor. Ska bli kul, man blir ju så rastlös av att gå hemma hela dagarna (fast det är skööönt oxå) . Imorrn har barnen studiedag:) Jag funderar på att överraska dem med ett besök på Leos lekland... vi får se hur det blir.. Nu blir det lite soffmys innan nästa utfodring ! Tjolahopp Eva

Kommentarer
Postat av: Sussanne

Det låter så härligt att du är så pigg! Önskar att jag kunde säja detsamma........men snart så är väl även jag där. Ha det så mysigt på tjejkvällen.

Svar: None
Eva Pålsson

2012-09-27 @ 10:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0