- 20 kg sedan infobesöket i maj !!

Yippie :-)
Idag var jag hos min ömma moder en stund. Passade på att väga mig där, då jag ej äger någon våg. Jag vägde om mig tre gånger, för jag trodde inte det stämde..... men minsann... 20 kilo lättare och jag blir sååå glad !!!!! 10 påsar Kungsörnens vetemjöl. Bär det i en kasse. Herregud ! Inte undra på att jag känner mig så pigg ;-)
Skulle ha fikat med mina kollegor idag, men tyvärr blev det inställt. Så jag spenderade ett par timmar på Huldas ! Vi har planerat jul och nyårsinköpen och det kommer bli så kul att jobba där i december :-)
Ni har väl inte missat www.huldasiharrstorp.se ?!? Bor ni i Kalmar län så tycker jag absolut ni ska ta en utflykt dit ! Väl värt ett besök ;-)

Jag klurade ju på ett viktmål till min födelsedag i februari..... kanske får sänka det något....
Ikväll blir det fredagsmys minsann!
Sambon kom precis och frågade om jag ville ha kaffe ? Idag har jag verkligen varit sugen på kaffe, så jag ska nog prova bara liite iaf ...

Buss och kran
Eva

Kommentarer
Postat av: Carin

Grattis till dina minus 20 kg!!! Härligt! Jag hade aldrig klarat mig utan våg hemma... Är alldeles för nyfiken... Är på 3:e dagen på flytet och kan inte låta bli att väga mig varje dag! :)
Jag har också satt ett mål till min födelsedag, 30 års dagen... Att nå målvikt 68 kg! Men jag fyller inte år förrän i juni! :)

Svar: Tack ! Det är så härligt att äntligen vara igång och verkligen se resultat !! Lycka till nu och vi ses den 6/10 då :-)
Eva Pålsson

2012-09-21 @ 16:44:37
URL: http://livsviktigaval.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0