Vox nova - kanske världens bästa kör !!

Det blir bara roligare och trevligare för varje körövning ! Uppskattar verkligen alla goa olika personligheter i kören.
Idag fick vi mycket beröm av bästa Maggan oxå !
Jag hoppas verkligen att jag hinner hem till musikcafeet på lördag. Då ska vi köra många goa låtar. Välkomna till församlingshemmet då, vi börjar kl 17.

Råtta i bilen - rond 3 ..
Nu har den lilla j***ln ätit upp osten på 2 fällor... UTAN att själv gå i fällan !! Måste vara en tjejråtta, för smart är den... och en himla tur verkar den ju uppenbarligen ha oxå.
Nu har sambon riggat 2 nya fällor i bilen.... så imorrn får vi se om hon fastnat !
Jag har kört omkring med extra hög volym i bilen hela dagen , å hoppats att den fått en himla huvudvärk ! Men det ligger säkert nån tappad panodil mellan sätena som hon kommer åt då, den rackaren !!

Elin jobbar på ute i stallet. Kockan är 22.24 och hon är fortfarande där ute .... Jag tog faktiskt kort på henne nyss när jag var i stallet, så bild kommer, med svar på vad hon gör där uppe egentligen ;-)
Nu kallar sänfen mibsann
Eva



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0